Veelgestelde vragen
Overname nieuwbouw en collectieve projecten evoyo door Duurzaam Opgewekt
Op 18 oktober 2023 gaat evoyo (zakelijk) over naar Duurzaam Opgewekt. Let op: dit geldt alleen voor nieuwbouw klanten die warmte afnemen of een all-electric warmtepomp met serviceabonnement hebben, dus niet voor particuliere klanten met een hybride warmtepomp of zonnepanelen. Deze klanten gaan over naar Evoyo International.
Alle klanten die onder de overname vallen van Duurzaam Opgewekt, hebben een mail van evoyo ontvangen. Heb je geen mail ontvangen? Controleer dan je spambox.
Algemeen
Waarom gaat een deel van evoyo over naar Duurzaam Opgewekt?
Duurzaam Opgewekt is een bedrijf met veel technische kennis op het gebied van warmte en warmtepompen. Door het bundelen van onze krachten met Duurzaam Opgewekt, kunnen we onze service verder verbeteren. Ook voor een goede klantenservice bent u bij hen aan het juiste adres. Met Duurzaam Opgewekt hebben we een partij gevonden waar u in goede handen bent.
Wie is Duurzaam Opgewekt?
Duurzaam Opgewekt is een leverancier van 100% duurzame energie. Net als evoyo zijn ze al lange tijd actief in de warmtelevering aan consumenten. Duurzaam Opgewekt zorgt voor onderhoud, monitoring en beheer. Zo zorgen ze ervoor dat de installatie doet wat hij moet doen.
Wat gaat er allemaal over naar Duurzaam Opgewekt?
Alle collectieve en individuele all-electric installaties, en zonnepanelen die evoyo in beheer heeft, worden ondergebracht bij Duurzaam Opgewekt.
- Collectieve installaties
- All-electric warmtepompen met een collectieve bron
- All-electric warmtepompen met een individuele bron
- Zonnepanelen
Als u een installatie gekocht heeft, blijft u uiteraard eigenaar. Wanneer u een serviceabonnement op uw eigen installatie heeft, zal Duurzaam Opgewekt vanaf 18 oktober deze service overnemen.
Wat betekent deze overname voor mij?
Voor klanten die binnen deze overname vallen verandert er een aantal praktische zaken. De bestaande contracten worden overgenomen door Duurzaam Opgewekt. Voor service, onderhoud en storingsmeldingen kunt u vanaf 18 oktober 2023 terecht bij Duurzaam Opgewekt. De contactgegevens van Duurzaam opgewekt zijn:
Telefoonnummer: 085 400 4040
E-mail: klantzaken@duurzaamopgewekt.nl
Verandert mijn automatische incasso of termijnbedrag?
Nee, alles blijft hetzelfde. U hoeft niks aan te passen. Alleen wordt uw maandbedrag nu iedere 26ste van de maand afgeschreven.
 
Hoe kan ik een wijziging, zoals een verhuizing, doorgeven nu jullie zijn overgenomen door Duurzaam Opgewekt?
Dan kunt u terecht bij Duurzaam Opgewekt.
 
Wie maakt de woningen en/of installatie(s) af die nog niet zijn opgeleverd?
De realisatie van uw project zal worden afgerond door Duurzaam Opgewekt. De installaties worden volgens dezelfde afspraken opgeleverd. Mocht u vragen hebben dan kunt u voortaan terecht bij Duurzaam Opgewekt.
 
Blijven de algemene voorwaarden van evoyo die bij mijn contract horen van toepassing?
Ja, de bestaande afspraken die u heeft gemaakt of zou maken met evoyo, worden nu overgedragen aan Duurzaam Opgewekt.
Individuele warmtepompen
Hoe weet ik of ik ook over ga naar Duurzaam Opgewekt?
All-electric warmtepompen zijn voortaan in het beheer van Duurzaam Opgewekt. Dit geldt ook als u bent aangesloten op een collectieve bron of collectieve warmte installatie.
Ben ik verplicht een contract af te sluiten met Duurzaam Opgewekt?
U hoeft geen nieuw contract af te sluiten. De B.V. waar u een servicecontract mee heeft wordt overgenomen door Duurzaam Opgewekt. Wij dragen uw huidige contract over aan Duurzaam Opgewekt en u hoeft zelf niets te doen.
 
Storingen & klachten
Hoe kan ik een storing melden?
Vanaf 18 oktober kunt u terecht bij Duurzaam Opgewekt. U kunt mailen met klantzaken@duurzaamopgewekt.nl of bellen naar 085 400 4040.
Ik heb een openstaande storingsmelding, wie pakt dit verder op?
Voor onze nieuwbouw klanten zal Duurzaam Opgewekt deze meldingen overnemen. Dit gaat om all-electric warmtepompen met een individuele of gedeelde bron en warmtelevering.
 
Wat gebeurt er met mijn geschil of klacht met evoyo?
Duurzaam Opgewekt zal de klacht overnemen en deze met u oplossen.