Klantenservice

Heb je een vraag? We helpen je graag verder.

Overname nieuwbouw en collectieve projecten evoyo door Duurzaam Opgewekt

Op 18 oktober 2023 gaat evoyo (zakelijk) over naar Duurzaam Opgewekt. Let op: dit geldt alleen voor nieuwbouw klanten die warmte afnemen of een all-electric warmtepomp met serviceabonnement hebben, dus niet voor particuliere klanten met hybride warmtepomp of zonnepanelen. Deze klanten gaan over naar Evoyo International.

Meer weten over...?

 

   Warmte

 

    Warmtepompen

 

    Zonnepanelen

 

   Storingen

 

   Contracten

 

    Financieel

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden?

Gebruik één van de contactopties.

Chat met ons
Stel je vraag en krijg meteen een antwoord.
Direct antwoord

Stel je vraag aan een van onze medewerkers. We staan op werkdagen voor je klaar tussen 09:00 – 17:00 uur.

Telefoon
Voor storing en onderhoud bel je met onze partner Kamerling Installatietechniek op 085 - 060 2677
Bereikbaar

Voor storingen en onderhoud bel je direct met onze partner Kamerling Installatietechniek via 085 – 060 26 77

Val je onder de overname van Duurzaam Opgewekt? Neem dan contact op via 085 – 400 40 40

E-mail
Storing en onderhoud: info@kamerlinginstallaties.nl. Contract of betalingen: contracten@evoyo.com.
bereikbaar

Particuliere klanten met vragen over storing of onderhoud kunnen e-mailen naar info@kamerlinginstallaties.nl. Voor vragen over je servicecontract en/of betalingen, mail je met contracten@evoyo.com

Ben je een zakelijke klant en val je onder de overname van Duurzaam Opgewekt? Stuur dan een e-mail naar klantzaken@duurzaamopgewekt.nl.

 

Vul het contactformulier in
Stel je vraag in het contactformulier
1 - 5 dagen

Stel je vraag via ons contactformulier. We doen ons best om zo snel mogelijk contact met je op te nemen.

FacebookTwitterLinkedInWhatsApp